2011. január 5., szerda

Csendes december, üdrivalgásos szilveszter, bús január

Sziasztok!

Megint eltelt egyhónap, és megint nem írtam semmit...
Kicsit megint rosszul érzem magam emiatt, mentségem nincs, bár mondhatnám a sok tanulás az oka (bár valóban volt benne részem jócskán), mindazon által talán a lustaság volt a meghatározóbb ;)
Nos, hát december :D Magyarországon az év szerintem legszeretettelibb, és legboldogabb időszaka. Nem csak házainkat öltöztetjük (kívül-belül) díszbe, de szívünket is kötelesek vagyunk. Karácsony időszakában én általában el szoktam gondolkodni azon, hogy mi az, amit jobb lett volna másképp véghezvinni ebben az évben. Nem mondom hogy nem voltak döcögős részek (pl. szakdoli első félévben), ilyen-olyan formában, de azt hiszem eddigi életem egyik legjobb évét sikerült zárni :) Hasznosan sikerült tölteni az elmúlt időt. Fejlődni, növekedni mind tudásban, mind bölcsességben. Jó,jó ez a kijelentés azért kicsit hangosnak tűnhet, de így van. Valahogy többnek érzem magam, mint eddig. Nem hiszem hogy ennél jobban ki tudnám fejezni, de akivel ez megtörtént már, az most érezzen együtt velem :D
December elején megkezdődött a hajtás, ami egészen január közepéig tart. Ilyenkor a jó munkás ember szépen nekiáll és törleszti azt az egyébként is jelentős mennyiségű elmaradás-halmot, amit sikerült az ezelőtti 4 hónapban összehozni :D Értsd: megkezdődött a vizsga-időszak. Bizony, méghozzá a 9-ik számomra.
Huhh, az már gombócból is sok, nem igaz? :) Jah, kérem öregszik az ember, és Life-Long Learning Forever!!!
Mint tudjátok megint elérkezett az az idő, hogy az ember válasszon: merre induljon el? Válassza a szabadságot, vagy álljon be ő is robotolni? Lehet a kettő együtt? Vajon jó az nekünk??? Igen kérem: lassan megint végzem a sulival, és már nagyon nehezen bírom érdekes módon...Pedig még mindig tudom hogy mi az, amit szeretnék tanulni és csinálni...Mit gondoltok? Lassan 23 leszek (nah poén, de holnap már pont :D ), és még csak két állásinterjún vagyok túl. Ebből egy nyári munka volt, amire minden hülyét felvettek (néha szó szerint), a másik pedig egy a hivatalos szakmámba vágó munka miatt volt. Akkor, ott a tanulásom miatt nem voltak hajlandók felvenni. Viszont nem azzal foglalkozhattam volna, amit leginkább akartam. Ha még 2 évet ráhúzok viszont még nagyobb esélyem lesz arra, hogy megszerezzek egy olyan képesítést, amivel még jobban el tudnék helyezkedni a szakmámban...
Nehéz a döntés lássuk be. Persze van még a munka melletti tanulás, de mint tudjuk, az azért kínos tud lenni, pláne, ha pályakezdőről és frissen felvett emberről van szó. Dilemmák hosszú sora, az idő pedig fogy, hiszen februárig, ugye, felvételizni kell ha tovább megyek.
Nem kérem tőletek, hogy mondjátok meg mit tegyek,( ezen azt hiszem már túl vagyok) csak ha lennétek szívesek útmutatást, tanácsot adni annak nagyon örülnék :)
Aztán elérkeztünk egy újabb év végéhez Idén is szombathelyi érdekeltségű társasággal voltam együtt. Finom sós sütikkel, meg italozással teli éj volt a Szilveszter. Először az egyik kollégiumban voltunk, majd éjfélre kimentünk a Fő térre ahol pont a himnusz kezdetére érkeztünk meg. Visszagondolva is mindig beleborzongok, ahogy ezer szájból hangzik egyszerre az Magyar Himnusz.
Fogadalmak: idén is megfogadom, hogy nem fogadok meg semmit :D Viszont egyet tudok: úgy még soha nem volt, hogy ne lett volna sehogy. Ebből kérem nem engedek :D

Tehát a végítélet:
Mindenkinek minden jóban gazdag, boldogsággal teli Új Évet kívánok és minél kevesebb konfliktust :)

Zárásképp egy kis zene (mint mindig), epilepsziásoknak nem ajánlom...

Tschüß!!


1 megjegyzés:

  1. Én pedig régen olvastam erre, de örülök, hogy újra komponáltál valamit! :) Hajrá! ;)

    VálaszTörlés