2010. szeptember 19., vasárnap

Szeptember elején

Sziasztok!

Nagy-nagy kihagyás után jelentkezem ismét! Rengeteg minden történt az elmúlt...huhh...több mint fél hónapban.
Először is kezdjük a Gólyatáborral! :D
Röviden: nagyon jó volt! Hosszabban:
A 4-es csapat kitett magáért az egész héten, küzdöttünk hősiesen, és nem maradt el méltó jutalmunk sem! :D az 5 csapatból 2. helyezést értünk el. Lehetett volna jobb is, de nem ecsetelném, hogy miért nem lett jobb. Legyen elég annyi, hogy nem rajtunk múlott, és a győzelem is biztosnak látszott! Köszönjük szépen HÖK! ;)
Az 5 nap alatt míg az elsőseinket terelgettük végig az egyetem és a környék viszontagságai közepette, nagyon jó kis csapattá álltunk össze azt hiszem.

Mint azt a képen is láthatjátok nagyon sokan voltunk idén először! Közel 80 "újonc" került be a csapatba, és a felsőbbévesekkel együtt verdestük a 100at :D
Sok új barátság köttetett, amely remélhetőleg nem csak erre az időszakra tart :)

Közvetlenül GT után abban az örömben volt részem, hogy néhány napon keresztül barátokat fogadhattam otthon. Hammer és Dred, valamint barátnőik (kinek-kinek egy-egy :D) társaságában volt szerencsém eltölteni egy csodálatos és napsütéses hétvégét. Körbejártuk Sopront, és környékét, voltunk bornapokon, és a folyamatos hülyéskedés felhőtlen jókedvet varázsolt számunkra :) Még egyszer köszönöm Nektek, mindnyájatoknak! Nagyon jól éreztem magam, kár hogy ilyen messze lakunk egymástól :( Pontosabban, hogy én ilyen messze vagyok XD

Azután elérkeztünk a mostani héthez, mely szintén hozott izgalmakat és sok-sok jókedvet.
Ugyanis ez volt az első tanulós hét, amikor már a tanárok is aktivizálták magukat (sajnos) és a töméntelen mennyiségű okosságot próbálták átadni nekünk...Több - inkább kevesebb - sikerrel :D De nem csak ez volt a legjobb a hétben ;) A fősuli hivatalos ivóhelye, izé...klubja úgy döntött, hogy ez a hét végig a bulizásról fog szólni...Akciókkal, jobbnál jobb előadókkal kecsegtették a jónépet :D Ennek megfelelően sikerült nagyon jól érezni magam a keddi naptól a péntekiig bezárólag. Szerdán volt igazi nagy felhajtás, mert egy kis biliárd után barátokkal szórakozás az sosem rossz :D Életem első Tesco-túrájában vettem részt és nem átallottunk még a Praktiker, a Lidl és a Metro parkolóba is ellátogatni...a rend őreinek vigyázó tekintetétől kísérve...
Igen, többször is összetalálkoztunk velük. Tudjátok van valami törvény vagy hogyishívják, ami tiltja a köztéri italozást. Ki találta ezt ki??? :D Ezután a suli közeli műemlékhez mentünk fel (persze továbbra is kísérettel...), ahol folytattuk olyan 5 óráig az ökörködést, végezetül a kollégiumi folyosót szálltuk meg, immár igencsak el- és lefáradt állapotban. Az ágy aznap nem találkozott velem, és reggel folytatódott az oktatás, így kissé gyűrötten, de meg nem törten zajlott a csütörtöki nap.
Pénteken barátokkal (most már teljesen éberen) töltöttem a napot, majd egy hazaúttal zártam ezt a feledhetetlen 3 hetet!

Mindenkinek köszönöm a nagyszerű pillanatokat, illetve hogy idáig bírta az olvasást!

Béke legyen veletek, és sokasodjatok! Üdv néktek!


5 megjegyzés:

  1. Höhö! Látom senkit se nem érdekel :S XD

    VálaszTörlés
  2. Ez nem igaz, de bevallom régen jártam erre. :)
    Köszi a beszámolót, jó tudni merre csavarogsz néha! :D

    VálaszTörlés
  3. Ne aggódj csak viccnek szántam :)
    Lassan készül a következő bejegyzés, szóval tessék résen lenni ;)

    VálaszTörlés