2010. augusztus 10., kedd

Végre egy kis nyár

Sziasztok!

Tudom, megint régen nem írtam, de szerencsére nem is értem rá!
A sok-sok munka után végre kiszabadultam kicsit a könyvtárból, és a szobámból ;)
Ami azt illeti elég mozgalmasra sikerült az utóbbi két hét.
Július 29-én hajnalban feltüccsentem a Pécs felé száguldó IC-re és meg sem álltam a végállomásig. A cél: a szokásos nyári csapattalálkozó :D.
Itt Miklós barátom várt reám, akivel bevásárlással, és a Tescoban vételezett jelentős mennyiségű mindenféle hús feldolgozásával foglalkoztunk, majd mire leszállt az est megérkezett Dred (polgári nevén Bálint) és Kartal (azaz Attila), valamint Ryok3n (Tamás) egy kis beszélgetős-iddogálós éjre a komolyabb teendők előtt :) Másnap meghódítottuk magunknak a helyet, ahol a következő fél hetet töltöttük, de előtte a TÉMA-ESTRE készítettünk a népnek néhány halálfejes matricát. Az eredmény az lett, hogy sikerült hosszadalmas munkával és alkoholos-filcezéssel a matrica rossz oldalára pingálnunk :D De nem volt gond, mert mi nagyon leleményes srácok vagyunk, így egy kis ragasztó vagy gombostű segítségével sikerült végül ruhánkra aggatni eme kiegészítőket.
Ezután a szálláson összeraktuk a gépeinket, és a LAN hálózatunk tesztelését egy kis HALO-zással meg is oldottuk :) Közben megérkezett Warquis (János/hú de furcsa a polgári neveket használni :D ) és őt is bepakoltuk a szállásra :D A nagy izgalmakat egy kis tollasozással oldottuk, ahol "használható" cipő híján mezítláb szaladgáltam. Ezután Mikihez visszatértünk, majd finom vacsora, egy kis bor és ouzo társaságában pihentünk egy nagyot. Meg persze megtartottuk a témaestet: ennyi kalóz mostanában nem járkált Pécsen az biztos :D
Sajnos mire kipihegtük magunkat leszakadt az ég, és úgy esett, mintha az idő az elmúlt 2 nyár összes elmaradt esőjét most szeretné pótolni. Ennek megfelelően a Mecsekből ömlött lefelé a jóféle sáros lé, és a cipőm úgy, ahogy volt szivaccsá változott, és ezt a tulajdonságát csak hétfőre vetkőzte le. Így a továbbiakban a szandálomra támaszkodtam a bárhova menés során :) Éjjel úgy 3-ig még játszottunk a gépeken mindenféléket, majd nyugovóra tértünk, hogy másnap (aznap) 9kor keljünk.
Szombaton elvileg kosarazni indultunk volna, de az előző napi eső nem nagyon akart csillapodni, és szegény Mikit 5-1 arányban leszavazva inkább irtottuk egymást virtuálisan :D Később, mikor már az ülőgumóink megkapták amit megérdemeltek kicsit Activity-ztünk geek módon XD Próbáltál már kitalálni asztal-érintőképernyőt mutogatással? :D Ezután Miki elment előkészíteni a vacsorát (a főétkezést :) ) mi pedig szabadprogramot tartottunk. Este felbattyogtunk Mikiék házához, és tálalásra került az 5 (!) fogásos vacsi (értsd: lakoma). Ezt egy kis ouzoval és borral, valamint PPC-vel öblítettük. Hazafelé végre elállt az eső, és másnap kisütött a nap is.
Vasárnap aránylag késői kelés után (fél 10) aránylag laza volt a program. Játszottunk, míg ki nem folyt a szemünk, majd egy kartonrobot-építési versenyt rendeztünk. A két 3 fős csapat művét a képen láthatjátok:
Ezzel el is voltunk nagyon sokáig (legalább beletoltunk 3 órát a dologba), majd tovább csökkentettük szemeink élettartalmát képernyőinknek hála. Közben kiderült, hogy van projektor a szekrényben egy atomnagy vetítővászonnal megtámogatva, így estére filmezést iktattunk be magunknak pizzaevés közepette :)
Hétfő reggel sajnos irány haza. Az 5:16kor induló vonatot sikerült elalvás nélkül elérnem, így 9:31re Szombathelyre értem, ahonnan 11:30kor indultam tovább hazafelé. Szüleim aznap kezdték a szabadságukat, és augusztus első hetére Fertő-tavi nyaralás volt betervezve, így hát "jöttem, láttam, továbbmentem"-et játszottam, és kb. másfél héten keresztül most már hálózsákban aludtam.
A Fertőn sok mozgásra van lehetőség, amiből nagyon kevés sikerült csak, mivel elég rossz idő volt. A 6 napból, amit ott töltöttünk 3 volt napos, és abból is egyet Ruszton az osztrákiához tartozó régen magyar faluba látogattunk el. Hajón. Kb. 3000 forintért át- és visszavittek minket Fertőrákos és Ruszt között, Ilmicet érintve. Ruszt egyébként Ausztria legkisebb lakott településeként van számot tartva, így az ott töltött 2-2,5 óra alatt nagyjából be is jártuk széltében-hosszában, és keresztben :D Nagyon szép kis városka, kár hogy nem sok magyar szöveg volt kint, és németül (pláne burgeszül!) meg nem nagyon tudok... Miután visszaértünk (én jól leégtem) el is kezdett esni, így úszni nem tudtunk aznap. Sokat kártyáztunk, ez nálunk amolyan hagyomány már. Minden este letekertünk legalább 10 kör römit :)
A héten nagyon nem történt más, kicsit kajakoztunk, aztán mire elértünk a szemközti nádas részhez (nincs messzebb mint kb. 10 percnyi nyugodt, de folyamatos evezésnyire) úgy feltámadt a szél, hogy alig bírtuk visszatornászni magunkat a házhoz. Bár szerencsére nem borultunk, de sokkal vizesebbek lettünk, mintha úszni indulunk :D
Vasárnapra már személy szerint meguntam a történetet (meg mint említettem a hálózsákot is) így hazajöttem pihenni, meg a munkanaplómat elkészíteni, mivel lassan végzem a gyakorlatommal (konkrétan a héten), és az igazgatónő szereti ha minél előbb megvan.

Akinek tetszettek a képek, meg a sok hülyeség, az megtalálhatja néhány előző csapattalink képeit a honlapunkon: Hunters of Terra a képek menüben.

Búcsúzásképp egy kis zene, amit mostanában elég sokat hallgatok:

9 megjegyzés:

  1. Hmmm, nagyon jól hangzik, és a képek is nagyon jók lettek.:D
    Örülök, hogy mégis sikerült kikapcsolódnod és nyaralni egy picit.

    VálaszTörlés
  2. Ja, én is, ne tudd meg. Már nagyon ki voltam akadva. A lehető legjobbkor jött. Képzeld el azt, amikor már nem tudok otthon mit kezdeni magammal :D
    Cefi, nagyon sajnálom, hogy nem tudtál eljönni! :( Majd valakitől kérd el a képeket! Én egy órán át röhögtem rajtuk :D

    VálaszTörlés
  3. A képek jók... Miki már mutatta :)
    A zene meg pláne :P
    a lakoma pedig tényleg jó lehetett, az tuti hogy nem maradtatok éhen :D

    VálaszTörlés
  4. Jaj Mogyi! Ez volt hosszú idő óta az első bejegyzésed, ami fullosan vidám volt!!! :D
    A képeket láttam, én nem nevettem, sírtam bazz...:DDDD Amikor megláttalak Téged a kartonjelmezben, a seggednél kerestem a fejed! :DDDD Nagyon durvák vagytok, tényleg elismerésem...;)
    A zene nagyon jó, be is szerzem rögvest. Remélem lassan találkozunk valamikor, mert nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni. De nagyon úgy néz ki, hogy a következőn sem fogok, mert akkor lesz a diplomaosztóm...bár amennyire nem érdekel, viszont a családban mindenki mást, szóval :P
    DE kutya legyek, ha nem látogatlak meg téged Sopronban!!! ;)
    Addig is vizslasd meg a linket, amit küldtem, és majd beszélünk itt-ott! ;)

    VálaszTörlés
  5. Csak azt mond meg honnan van...:D

    VálaszTörlés
  6. Ancsinak: Bizony! Mikinek mindig sikerül meglepnie minket valami finomsággal. És eddig még csak hasonlóakat sem készített :D Otthon is ilyen jól nyomja?

    Cefinek: Tényleg! Észre sem vettem :) Javuló tendenciát mutatnék? Jaja, Ryvel meg Mikivel hoztuk össze. Mike ötlete volt a fordított mech (Találd ki melyikre gondoltunk :D) Bazz...Te már tudod, mikor lesz a kövi csapattali??? Majd súgd meg légyszi gtalkon XD A Soproni dologról meg beszéljünk még!
    Melyik linkre gondolsz? És mi hol van? :D

    VálaszTörlés
  7. Hát itthon is jól nyomja :P csak nem szokott egyszerre 5 fogást csinálni, ami nem is baj mert asszem meghalnék ha annyit kéne egyszerre enni :D
    De ha van valami alkalom, akkor különösen kitesz magáért... :)

    Amúgy meg tényleg tökre jóóóó ez a szám.. úgyhogy ezer köszi neked.. már fenn is van az mp3-mamon :P

    VálaszTörlés
  8. Igazán nincs mit :) Egy filmben hallottam, egyébként nagyon ajánlom, poén az egész: Túl jó nő a csajom a címe.
    Tetszett a szám és utánakerestem.

    VálaszTörlés
  9. Láttam a filmet, tényleg jó :P

    VálaszTörlés